Heklane Afričke ljubičice

Kako bi obradovala svoje najmilije za 8. mart, rešila sam da heklanjem napravim poklon u obliku cveća koji će trajno ukrašavati njihove domove. Tako sam došla na ideju da heklam ove predivne afričke ljubičice i da ih smestim u malene saksije a da izgledaju identično kao pravo cveće

Heklane ljubičice

u Nastavku pogledajte kako se hekla ovaj lepi poklon

U nastavku vam dajem mali foto tutorijal kako ovaj poklon možete sami napraviti:

Od materijala potrebno vam je malo pamučnog konca za heklanje (to sigurno već imate), mala saksija 5x5 cm, bakarna žica i sunđer za cveće (potražite u bilo kojoj cvećari).

Heklane ljubičice materijal 1

Na slici vidite već pripremljene cvetiće, a ako do sada niste naučile kako se heklaju pogledajte moj video za heklanje cvetića. Za listove još uvek nisam pripremila tutorial, ali uskoro će i on biti objavljen. Nadam se da vam listići neće predstavljati problem.

Kada ste pripremili materijal, počnite sa vezivanjem cvetića na pripremljenu bakarnu žicu

Heklane ljubičice vezivanje cvetića

Takodje, žicom privežite i pripremljene listiće

Heklane ljubičice materijal 2

i poređajte ih po rubu saksije. Na slikama vidite i način na koji se postavlja sunđer. Kada poređate sve heklane listove, počnite da postavljate heklane cvetove.

Heklane ljubičice redjanje cvetića

i, to bi bilo to, heklane Afričke ljubičice su spremne za darivanje.

Heklane afričke ljubičice

 

 Heklane afričke ljubičice 2

Heklane afričke ljubičice

 Vaša Hekloteka

 

Saradnici

Novilogo Final V4

TRANSLATE TEXT

Serbian Danish Dutch English Finnish French German Greek Italian Norwegian Portuguese Romanian Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Heklanje ili kukičanje je postupak pravljenja tkanine od vunice ili konca. Heklanje se, slično štrikanju sastoji od provlačenja petlji vunice jedne kroz druge. Heklanje se razlikuje od štrikanja po tome što je u jednom trenutku samo jedna petlja aktivna i što se umesto dve štrikaće igle koristi heklica za heklanje. Pročitajte više...

Banners

Prijatelji sajta

2Checkout.com is a worldwide leader in online payment services