Heklane aplikacije na majicama

Nakon nekog vremena, udruženim snagama Anke i Mariore, dobili smo i nove proizvode i nove ideje za ručni rad.

Majice ukrašene heklanim apikacijama u vidu cvetića jarkih i veselih boja, sigurno će ulepšati vašu garederobu i učiniti vas posebnim i unikatnim. Svaka majica predstavlja unikat i moguće je napraviti samo više sličnih ali nikako istih majica.

Majice su pamučne a aplikacije su heklane pamučnim koncem u više boja. Nadamo se da će vam se svideti.

Možete nas kontaktirati i putem Facebook-a Playful WOOL - Razigrana vuna   ili  Hekloteka

Takodje, pogledajte ove proizvode u većoj rezoluciji slika i sa opisom u našoj prodavnici u kategoriji "ostalo" - LINK

Heklanje Majica2

 

Heklanje Majica3 Heklanje Majica4

Heklanje Majica5

Heklanje Majica6 Heklanje Majica7

Saradnici

Novilogo Final V4

TRANSLATE TEXT

Serbian Danish Dutch English Finnish French German Greek Italian Norwegian Portuguese Romanian Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Heklanje ili kukičanje je postupak pravljenja tkanine od vunice ili konca. Heklanje se, slično štrikanju sastoji od provlačenja petlji vunice jedne kroz druge. Heklanje se razlikuje od štrikanja po tome što je u jednom trenutku samo jedna petlja aktivna i što se umesto dve štrikaće igle koristi heklica za heklanje. Pročitajte više...

Banners

Prijatelji sajta

2Checkout.com is a worldwide leader in online payment services